Hemma hos Mamma!

Dalahäst på täcket och ett killer örongott! SUPERTOMTEN SOVER ALDRIG! (Syster säger att det är jag och grisebjörnen)

Är i Norrköping över helgen (tors-sön) för att bla fira Moa och rida. Har haft en sådan sjuk ridabstinens den senaste tiden så jag var bara tvungen att åka hem och rida när jag hade "långledigt". Så idag fick jag äntligen stilla mitt begär och red med en timme i min gamla grupp på älskade Kari. Var mycket roligt men jag vet någon som kommer ha träningsvärk imorgon... Annars har jag hängt mest med Cicci idag, en sväng på stan, lunch och nu senast en konstig fest i en lite lägenhet (vi stannade i en timme max, värdinnan låste in sig på toaletten). Imorgon ska jag försöka se till att träffa pappa, kanske en sväng till Mormor och Morfar och sen ut för att fira Moa. Ska försöka sy ihop hela gänget så det bli en ordentlig kväll!

Jag har grävt fram alla mina vinterkläder och skor som är här i norpan men som jag ska ta med mig på söndag, hur nu det ska gå till. Känns som jag fått en helt ny garderob utan att betala ett öre, JIPPI! Har pussat en hel del på Gus också, hat haft svår djurabstinens (säkert därifrån ridabstinensen bottnar sig) och har kommit på mig själv att stå och fånle så fort en hund går förbi mig. Så på söndag hoppas jag att jag att jag har stillat mitt begär av pälsdjur så jag överlever till nästa gång!

Nu borde jag sova så jag hinner med allt imorgon. Sov max 5 h inatt eftersom jag har så jäkla svårt att somna. Vet inte vad det är, ligger och vrider mig och vaknar helt stressad och svettig =( Säkert framflyttningen av inlämningsdatumet för den där satans vetenskapliga uppsatsen som spökar (från 7/1 till 21/12, snällt?). Aja, vi gör ett nytt försök nu och hoppas på ett bättre resultat. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0