Söndag // Spring 2010 Paris

Haider Ackermann

Ann Demeulemeester

Comme des Carcons

Viktor & Rolf, pic: style.com

M å s t e  s k r i v a  k l a r t  u p p s a t s e n ! ! ! ! Suck, den är ju i stort sätt klar men kräver en del finslipning. Igår var jag på Strand med Sofie, Petronella och Annie, senare kom även Julia. Det var helt ok kul men hela stället kryllade av över stylade popkids och söderkids, lite trist. Tidigare på dagen var Stina på besök och vi shoppade gymnastikskor och åt kanel-gifflar. Nu ska jag sätta fart här för kl 15 ska jag träffa Mica, vi ska söndag baka!

Kan inte slita mig från style.com och bilderna från alla visningar från Paris Modevecka. Många favoriter som visar där! Svart, grått, vitt, långa kjolar, olika längder och draperingar. Sen har vi ju alltid Viktor & Rolf som man blir så glad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0