Stockholmsliv!

Tänkte jag skulle visa lite bilder på fina vänner och vad jag gör om dagarna/kvällarna/nätterna när jag inte pluggar:

Petronella och Julia på ost- och vinkväll hemma hos Julia
Ellinor på ost och vinkväll och Sofie som aldrig vill vara med på bild!
Jag och Maja på tunnelbanan på väg mot det knasigaste och roligaste kvällen på mycket länge. Började på Kåken där jag trivdes som fisken i vattnet med bra musik och skönt folk. Efter att ha blivit bjudna på drinkar av några snubbar bar det av till Berns där dom bjöd på Champagne, sen Max och sen hem till Sofia och sova. Helt galet och sjuuuuuuuukt kul!
Just ja, jag har klippt lugg igen =D
Har vågat ge mig på rödvin eftersom min migrän inte är lika frekvent som förr. Gott! Sen så måste man ju nästan dricka rödvin om man läser på kulturvetarlinjen.
Söta och fina Julia och hennes köksbord. Här har vi avnjutit en hel del goda middagar och fler lär det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0