Vad satan!

Vad är det för fel på blogg.se!? Hur mycket jag än försöker få texten i inlägget nedan att INTE vara centrerad (hatar centrerad brödtext) så gååååår det inte! Funkar inte att länka, man måste lägga in egna radbrytningar i HTML-koden och samma sak om man vill ha fet eller kursiv stil på texten. Jag bli knäpp snart! Ser ju inget kul ut men framför allt blir det jobbigt att läsa (alla mina otroligt givande och intressanta texter, haha). Är det för att jag har Mac eller är det så för pc med? Vad är grejen med snabblänkar till allt det där om de inte funkar? VA?

Kommentarer
Postat av: Wiktor

Snubblade in här och äntligen något för mig att hjälpa dig med (nej bostad i Stockholm är inte min grej, Norrtälje kan jag nog fixa men där vill du nog inte bo)!



En snabb titt i din CSS-fil avslöjar ett "text-align: center;". Ändra till "left" så borde ditt problem vara löst. Står högst upp i CSS-klassen "body". Ta dessutom bort de tomma definitionerna för "padding" och "color" i samma klass då de ej är definierade eller ens avslutade med ett semikolon. Kan ställa till det för några webbläsare...



Hoppas att allt är bra med dig! (och att jag för en gångs skull kan vara till lite nytta)

/Wiktor

2009-10-15 @ 17:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0