Vi vill inte bo i Huddinge!

Har kommit fram till att dött hår gör sig bäst i mittbena så nu kör vi på det ett tag!

Nu har vi fått två svar på blocket-annonsen, båda låg i Huddinge. Vi vill inte bo i Huddinge, suck! Idag har vi haft 3 h argumentationsanalys med världshistoriens virrigaste lärare, men han har sin charm han med antar jag. Hoppas bara vi fattar allt med C och P argument, premisser, teser, definitioner mm. Tenta om 2 veckor!
Men påminnelse: Vet någon någon som hyr ut en lägenhet så HÖR AV ER FÖR VI ÄR DESPERATA! Jag vill inte bo här längre, det är för trångt och jag trivs inge vidare.
Har nu (kanske) börjat inse charmen med Markus Krunegård. Har inte riktigt förstått grejen med honom innan. Men jag måste säga att "Ibland gör man rätt, ibland gör man fel" är väldigt bra, kanske grejen att han sjunger om Norpan som gör att jag fastnat för nu när jag inte bor där längre. Vet inte fatiskt. Eller kan det vara så att det är för att Julia gillar han så mycket? Men hur sjunger han i "Hela livet var ett disco", han låter så töntig! Nya skivan låter inge vidare alls faktiskt...



"Jag ser dom klättra i träden för att se mer av världen. För ett vidsynt liv precis som vi
Det var tropiska nätter o vi låg vakna på taken o såg ut på stan vi bodde i
Som var vår o som var stor o tuff o hård o skulle bli för liten sen men det visste vi inget om än
Jag ser dom klättra i träden för att se mer av världen. För ett vidsynt liv precis som vi
O din morsa var lycklig igen med nån ny kille igen. Dom stod o pussades på balkongen
Sen en vecka senare var det inget mer med det. Hon stod o rökte o skrek under fläkten
”Jävla karlar varför ska det vara så förbannat svårt 
o ni två hör på se upp så att ni inte också blir såna jävla svin”
Vi tog på bästa skjortan o gick ner på karneval. Fyrverkerier. Gratis bio nere vid Palace
Alla var där vid strömmen i drömmen. Vi ville bli nåt. Glöm inte bort oss
Alla vid Palace nere vid strömmen i drömmen"

Kommentarer
Postat av: CK

vadå inte trivs, ditt rum ser ju skitstort ut! Jag har ju ringt dig, du svarar ej!

2009-10-14 @ 20:18:16
URL: http://ceciliakimmarie.blogg.se/
Postat av: sarase

men gumman! trist att du inte trivs. förstår om du vill ha något eget! när ska vi shaka igen? det va så kul sist!!

2009-10-15 @ 13:13:14
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0