Brunch // Vin // Jil Sander

pic: style.com

Har precis kommit hem efter en brunch/lunch med morfar. Känner mig oerhört hipp och Stockholmig! Ska snart ta tag i böckerna och plöja mig igenom ännu ett par kapitel. Igår var jag bla och storhandlade mat på PrisXtra vid Fridhemsplan, MYCKET prisvärt, plus en sväng på stan. Senare på kvällen bestämde jag och Klara att vi skulle ta en fredagsöl, det var ju trots allt löning. Så vi gick till en mysig uteservering vid biblioteket på Odenplan, vilket visade sig vara ett väldigt smart drag för det var nämligen halva priset på allt. Säsongsavslutning! Så en öl blev snabbt tre glas vin. Mycket trevligt!!!

Modeveckorna rullar på som tusan just nu, New York, London och nu Milano. Roligt! Har suttit och synat favoriten Jil Sander på style.com. Älskart. Kavajer, vida och sladdriga byxor, transparent och cleant. Svart, vitt och beige. Behöver inte vara svårare än så =D Nu pluggar vi, tur att vi köpte lite godis igår kväll.

Tycker det är väldigt intressant och roligt att Jil Sanders designer Raf Simons är industridesigner i botten, något som syns? Tycker nästan det.

pic: style.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0