Fler bilder från bröllopsfesten!

Lyckades skrapa fram några fler bilder från förra helgen (som inte bara är på Vera =D)

Föresten så måste jag berätta om en sjuk grej som hände när jag köpte mina jeans i Acnes butik i Barkarbys Outlet. Jag har provat dom jeansen som jag köpte ett antal gånger i Norrköping och då ALLTID i storlek 29/34, har alltid haft 29/34 i jeans och byxor. I alla fall så fick jag nu ta storlek 31/34 för att över huvud taget komma i dom! Frågade han i kassan om dom var konstiga i storlekarna (det är ju en outlet) men han hävdade att dom var helt normala. Jaha, så jag har på mindre än en månad gått från storlek 29 till 31? Hur kommer det sig då att alla mina andra byxor och kläder passar? Genomgick en mindre kris och så fort jag kom hem så hoppade jag i mina Nude jeans och dom satt som vanligt och dom är 29. Snällt av honom att säga sådär, han hävdade att jeansen i Norrköping varit felmärkta. SNÄLLT! Men dom är så fina så jag är mycket nöjd ändå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0