Helg i Uppsala

Nu är jag hemma igen efter att ha varit och hälsat på Stina i Uppsala. Har varit mycket trevligt och vi har hunnit med en hel del!

Glömde min kamera i Norpan när jag var där sist så mobilkameran fick stå för dokumentationen. I fredags kom jag fram vid 17.21 och senare på kvällen kom Sara och vi åt mat och chokladpudding, tittade på film, gick en promenad och avslutade med te. (Bilden är ett försök till att visa den fina himlen)
Två otroligt fina bilder från lördagen som blev party, partydagen. Började med en tur ner till stan, besök på loppis,  en slavsig macka på någon nation och senare på kvällen mat och sen kortspel, cider och popcorne. Sen åkte vi in till stan och gick på studenthaket (som jag inte mins namnet på) och lyssnade på Asha Ali, dansade och hade det kul. Det här blev även dagen jag tog min spikmatteoskuld! Är inte helt frälst men det var het ok skönt =D
Asha Ali var verkligen jättebra, se henne om ni får chans!
Idag, söndag har det degats, promenerats och ätit scones! Nu är jag hemma och måste skriva på min uppstats, nämligen ingen som skrivit den medans jag varit borta.

Hittade bider på Gus när jag förde över bilderna från mobilen. Lillplutten, saknar honom!
Fönsterhunden en vanlig dag i Norrköping.
Gus och jag jobbade som funktionärer under Conemara Riks på NFK, utsläppet var våran position. Gus var världens duktigaste och satt på sin stol bredvid mig hela tiden!

Kommentarer
Postat av: My

Han är ju så söt att man får ont i hela kroppen :D

2009-09-21 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0