Nu är jag nog 86% säker på att det ryker inom en snar framtid

pic: Dear Nike // rodeo.net

Ok, det här är inget läskigt fan-inlägg som kanske mängden bilder på Nike, som bloggar på rodeo.net kan få det att se ut som. Grejjen är att hon är så otroligt snygg i håret att jag känner att jag nog kommer våga ta steget och klippa av mitt eget hår! Just nu hänger det i tråkiga, tunna och livlösa trådar som är helt omöjliga att få liv i. Trodde det skulle bli bättre när jag kapade det en aning, men icke. Så nu tror jag faktiskt att sista utvägen är att låta lockarna falla (eller förlåt, trådarna falla). Och jag tror faktiskt att jag ska vara så ful så jag snor Nikes frilla rakt av! Det är ju inte direkt så att vi umgås och det skulle märkas att vi har samma frisyr, inte heller kommer hon (förhoppningsvis) få reda på att jag kopierat den rakt av. Och om hon gör det så hoppas jag att hon tar det som en jäkligt stor komplimang! Så fint med den långa luggen men jag tror jag kommer gå för lite mjukare övergångar, inga skarpa kanter.
Så, ska jag ringa till min frisör i Norrköping och boka in ett klipp redan på fredag, när jag är på hemvändning? Tåls att fundera på kanske, men just nu är jag TAGGAD TILL TÄNDERNA! Men frågan är, klipper jag av det nu kommer jag någonsin ha tålamod att låta det växa ut igen? Kommer jag vilja ha långt igen någon gång i framtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0