Svårt med koncentrationen!

pic: style.com

Sitter just nu och tragglar med min uppsatts om kulturbegreppet, som verkligen inte skriver sig själv. Ska inte vara någon lång historia (3-5 sidor) men det är mycket att väva ihop. Den ska vara inne den 2/10, vilket är rätt så långt kvar men grejen är den att vi har tentan i samma ämne dagen innan (!). Så nu ska uppsatsen skrivas klart så den är ur vägen.
Men det är inte lätt att hålla koncentrationen på topp när bilder från New Yorks modevecka ramlar in titt som tätt. Har just synat favoriten 3.1 Phillip Lim i sömmarna (bilderna ovan och nedan) och fler finns det. Hade även varit lättare att skriva om jag inte hade haft så ont i huvudet och nacken, skulle vilja ha en värmedyna. Annars så är verkligen hösten här nu, var riktigt kallt när jag gick till skolan i förmiddags, nästan för kallt för att bara ha kavajen. Så nu sitter jag i sängen med filt och en kopp te och har faktiskt fått stänga till fönstret lite för att inte frysa fingrarna av mig. SKÖNT! Fryser mycket hellre än jag svettas =D
NU, åter till komponerandet av uppsattsen! Nästa del "Den moderna utvecklingen av kulturbegreppet"!

pic: style.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0