Väskan med stort V!


Efter jag var klar på universitetet idag så svängde jag in i en affär som ligger här på Tulegatan (kommer inte ihåg vad den heter) som verkligen har allt, ALLT! Var på jakt efter öronproppar och ett sy-kitt. Hittade inget sy-kitt men öronproppar och en väska. Inte vilken väska som helst heller, utan en riktig pangväska! Eller egentligen en skitväska men för dess kommande syfte, en riktig pangväska. Den rymmer allt som jag behöver ha med till skolan PLUS datorn! Själv tycker jag den är riktigt snygg, även om det skriker plast och luktar skunk om den.med  Jättesmidig med alla fack och gömmor, plus att den går att vika ihop till en liten partyväska =D Kan det bli bättre? Ja det kan det, priset var 69 kr !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0