Myndig lillasyster

4 h senare hade vi bakat 76 cupcakes och sockerstinna som vi var så låg humornivån rätt lågt. Ser det inte ut som om vi trycker ihop moroten? (Jag med världens stöööörsta händer och bagarfrilla).
Kalasdag och resultatet av vårt slit. Nu är lillasyster myndig vilket känns skumt, skumt men fint =D Jag åt ca 4 cupcaces för mycket och magen kniper men det var det tamme tusan värt, SÅÅ GOTT!! Imorgon är jag tillbaka på SEFAB men med bara tre dagar kvar! Nedräkningen till WoW har börjat och sen vill jag hem till STHLM igen, borta bra men hemma bäst.
Med fyra småkusiner och tre mellankusiner blir kalasdags hos Grundströms alltid lite lätt kaosartade, Gus håller med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0