Fyller mina dagar med reklam

Pic: ?
Mina vänner, jag ber om ursäkt för mitt försvinnande från den sociala världen men jag förväntas vara tillbaka om ca ett halvår. Anledningen till detta är att skolan äter mig utifrån och in och just nu sitter jag med min B-uppsats som ska in 10 januari. Iaf så är det bilderna ovan jag studerar, framför allt bilden till vänster, hur bildspråket i reklam som porträtterar barn ändrats. Hur reklam som porträtterar barn nu mera går från lekande barn till barn som poserar, är sminkade och har en sängfösarblick (bildspråket blir det samma som för vuxna). Bilden till vänster har varit en vända hos Reklamombudsmannen pga detta men friades.
Efter den här kursen är slut (14/1) börjar nästa (17/1) och då är det c-uppsatsen som gäller...
DET är detta som tar min tid just nu, så ni vet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0