It's me

Jag har kommit fram till att jag är extremt dålig på att ta bilder på mig själv och att vara med på bilder, iaf bilder som inte är i något spexigt sammanhang. Tror jag skäms när jag gör det, känner mig skyldig och ego och gud förbjude. Konstigt att det ska behöva vara så. Detta resulterar ju då i att jag blir väldigt dålig på att lägga upp bilder på mig själv här. Det är ju min blogg som i brist på genreinriktning kommer att handla om mig. Är det inte mycket det bloggandet går ut på? Alla gör det, tar bilder på sig själv och lägger ut och jag gillar det (sen finns det gränser)!
(Se, där var jag tvungen att förklara och ursäkta mig igen, suck).

Kommentarer
Postat av: J

SNYGGIS (vet precis hur du känner jag är likadan men du behöver inte förklara dig) :)))))

2010-12-03 @ 11:20:30
URL: http://smarttjej.blogspot.com
Postat av: J

SNYGGIS (vet precis hur du känner jag är likadan men du behöver inte förklara dig) :)))))

2010-12-03 @ 11:20:37
URL: http://smarttjej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0