Helg v. 6

I fredags bestämde jag mig för att jag var frisk så efter skolan tog jag tåget till Norrköping. Fredagen bjöd förutom trång tågresa (de hade bokat upp tre vagnar men det kom bara två, älska SJ)på syster och Mirres spelning på Brodway Café och sen Guskelovs återuppståndelse och begravning. Lördagen åkte vi på Second Hand runda jag, mamma, Hasse, My och Gus. Sen en sväng till mormor och morfar och sen tacos hos Cicci. Tåget hem gick 11.33 på söndagen och när jag kom fram mötte jag Anna, Sofia och Petronella på Beyond Retros kalas. På kvällen gick jag och Pettro på Grand Archives konser på kägelbanan. Det var underbart bra!! Nu har jag magkatarr och vågar bara äta vitt bröd, blåbärssoppa och a-fil (PÅ FETTISDAGEN, ÅRETS BÄSTA DAG). Sen har jag tenta på fredag, fun!

Sis och Mirre är verkligen duktiga! I'm the biggest fan!
Guskelov var super, mycket folk och mycket dans!
Cicci gillar Moa!
Tyvärr så såg 60 % av bilderna ut så här... Trött kamera
Fast den här blev rätt cool tycker jag!
GRAND ARCHIVES VA BÄST ! ! ! ! ! Så bra konsert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0