My new LOVE!!

pic: acne

Har köpt ett par nya skor idag. Inte vilka skor som helst heller utan Acnes UNDERBARA kängor Shank från A/W 09!!! Har varit lite smått besatt av dom sen jag såg dom första gången för ett par månader sen. Var NÄSTAN på väg att buda hem dom för 2000 kr på tradera men lät bli och tur var det för igår gick jag till Acne Archive och där hade de precis fått in en leverans. Det fanns ett par svarta i min storlek för 945 kr! ! ! ! Ordinarie pris är 3795 =D Haken är dock (klart det finns en hake med det priset) att de har fått dra in alla skor från butikerna för att vissa har knäckts på mitten (mellan klacken och plattån, produktionsfel). Det är den "lasten" som de säljer på Archives för en billig penning. Hon i butiken sa att de hade sålt 80 par och av de hade 2 gått sönder. Men jag ska lämna in de till skomakaren så ska han få sätta dit en metallplatta där så är de säkrade från att gå sönder. Även om oddsen är rätt låga för att just de här ska knäckas så vill jag inte ta risken, det är ju inga pengar att tala om med tanke på vad de egentligen ska kosta. Ska ta de på en sväng om på Stockholmsprisets vinnarfest imorgon först ;) Jag är LYCKLIG!!! Jag skiter i om jag blir 190 cm lång. DET ÄR SNYGGT ATT VARA LÅNG JU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0