Bildbomb från nya mobilen

Petronella i sin lägenhet som 1 dec kommer bli min lägenhet
Detta är vad som kommer bli min nya utsikt, söders tak!
Jag leker med kameran som är helt sjuuuuukt bra!
Haha, det ser NÄSTAN ut som en stor bild eller en panoramabild. Det är iaf Petronella, Anna och Sofia (jag, Annie och Luke sitter bakom kameran) innan en knasig och helt fantastiskt rolig utgång.
Dagen efter, efter 2 h föreläsning försöker vi pussla ihop kvällen. Petronella och Anna.
Beundrade ljuset genom gardinerna en solig morgon
Och Tusse såklart!

Kommentarer
Postat av: stina

åh MUMS! :)

2010-10-15 @ 07:19:00
Postat av: cecilia

iphone 4 är ingen skit det inte!

2010-10-16 @ 09:24:50
URL: http://egebergcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0