I'm on team Blondinbella!

pic: blondinbella.se

Jag har läst Blondinbella's, eller Isabella Löwengrip's blogg under en väldigt lång tid och jag kan inte sluta fascineras av den kvinnan! Startade företag som nu omsätter hur mycket pengar som helst innan hon ens fyllt 18 år och är nu VD för samtliga av dessa, har startat det egna klädmärket Classified som säljs i butik och på internet, skrivit en egen bok som riktar sig till unga tjejer för att stärka deras självförtroende OCH nu blivit handplockad till en business-school i Schweiz. Och hur gammal är hon då? JO hon fyller 20!!! Hej och hå prestationsångest på den=D


Klart att det finns många saker som jag inte håller med den här donnan om (tex politiskt, hennes tankar om feminism osv.) och även om hennes riktning i livet inte är samma som jag hade valt, så tycker jag att hon är en jäkligt stor inspirationskälla! Framför allt gillar jag att hon verkligen visar att det inte är så lätt att ligga på topp alla gånger och framför allt inte att ta sig dit. Men med hårt arbete så! SNYGG ÄR HON OCKSÅ!


Jag ska också bli en Blondinbella!!


(Oj, man skulle kunna tro att jag jobbar på Blondinbella AB's PR avdelning, haha! Men jag kunde inte låta bli, jag tycker hon är cool. I'm on team Blondinbella!)

Kommentarer
Postat av: stina

Jag är med på!

2010-10-04 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0